0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟

رنگ سفید یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای کابینت‌های آشپزخانه است. این رنگ فضای آشپزخانه را دلباز می‌کند و آرامش را به افراد منتقل می‌کند. استفاده از رنگ سفید به تنهایی باعث یکنواختی در فضا می شود ولی اگر با رنگ دیگری ترکیب شود محیط آشپزخانه مدرن، جذاب و شیک به نظر می‌رسد. اگر شما قصد خرید کابینت را دارید این مقاله از اینترچوب به شما کمک می‌کند تا بدانید که رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟

طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند که انتخاب مناسب رنگ‌ها کلید اصلی زیبایی در آشپزخانه هستند. آنها با استفاده از دانش رنگ‌ها، یک آشپزخانه لوکس، زیبا و کارآمد را طراحی می‌کنند. اما استفاده از رنگ سفید به‌تنهایی، فضای آشپزخانه را خسته‌کننده و یکنواخت می‌کند؛ بنابراین بهتر است این رنگ با یک‌رنگ مناسب ست شود تا فضای آشپزخانه جذاب و مدرن به نظر برسد. در ادامه به شما ایده‌هایی در مورد ست‌کردن رنگ سفید با سایر رنگ‌ها خواهیم داد.

همچنین بخوانید: کابینت ممبران چیست؟

ترکیب کابینت سفید با رنگ‌های تیره 

ترکیب کابینت سفید با رنگ‌های تیره 

استفاده از کابینت سفید باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه تک‌بعدی به نظر برسد این رنگ مرزها را محو می‌کند و فضا را یکدست نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید به محیط آَشپزخانه عمق بدهید، بهتر است رنگ سفید کابینت‌ها را با یک رنگ تیره ترکیب کنید. این کار باعث می‌شود تا آشپزخانه بزرگ‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. در بیشتر آشپزخانه‌های مدرن، طراحان داخلی برای لوکس‌تر نشان‌دادن محیط، رنگ کابینت‌های بالا را سفید و کابینت‌های پایین را به رنگ تیره اجرا می‌کنند. در ادامه برخی از رنگ‌های تیره را معرفی می‌کنیم:

کابینت سفید مشکی

ترکیب رنگ سفید با رنگ متضادش یعنی مشکی، باعث ایجاد فضایی مدرن، شیک و پرانرژی در آشپزخانه می‌شود. اغلب افرادی که علاقه‌مند به سبک مینیمال و اسکاندیناویایی هستند این ترکیب رنگی را انتخاب می‌نمایند. کابینت سفید مشکی جلوه خاص و زیبایی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند و با سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد. فراموش نکنید که نورپردازی در چنین آشپزخانه‌هایی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا با نورپردازی مناسب می‌توانید زوایای مختلف کابینت‌ها را بهتر نمایان کنید و فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید.

همچنین بخوانید: روکش ملامینه کابینت چیست؟

کابینت سفید خاکستری

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟ در پاسخ باید گفت، برای خلق یک هارمونی جذاب در خانه بهتر است از طیف رنگ‌های خنثی برای ترکیب با رنگ سفید استفاده کنید. رنگ خاکستری باعث ایجاد آرامش در محیط آشپزخانه می‌شود. اگر قصد دارید از خاکستری تیره استفاده کنید حتماً آن را در نیمه پایینی کابینت‌ها بکار ببرید تا فضا متعادل و آرام به نظر برسد. قرارگرفتن این دو رنگ در کنار یکدیگر بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن است. این ترکیب رنگی نشان‌دهنده سلیقه بالا و ذوق هنری صاحب‌خانه می‌باشد. زیرا با این انتخاب فضای آَشپزخانه را روشن، پرانرژی و پرهیجان خواهید کرد.

کابینت سفید قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های قدیمی، جذاب و گرمی است که اکثر افراد آن را دوست دارند. ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای آشپزخانه‌ای به رنگ طبیعت ایجاد می‌کند، با این کار حس زندگی را در یک فضای کلاسیک زنده خواهید کرد. اگر می‌خواهید بر جذابیت محیط آَشپزخانه بیفزایید بهتر است از رنگ قهوه‌ای با طرح چوب استفاده کنید. این رنگ در طیف‌های رنگی متنوعی در انواع سبک مدرن و کلاسیک به کار می‌رود و زمانی که با سفید ترکیب می‌شود، تبدیل به نقطه عطف خانه می‌گردد.

کابینت سفید بادمجانی

رنگ بادمجانی که از خانواده رنگ بنفش می‌باشد نشان‌دهنده قدرت و تسلط است. ترکیب رنگ سفید با بادمجانی محیط آشپزخانه را درخشان، جذاب و چشمگیر می‌کند. به همین دلیل اکثر افراد خاص‌پسند که تمایل دارند، دکور آشپزخانه منزلشان بیشترین جلوه را داشته باشد، از این رنگ استفاده می‌کنند.

همچنین بخوانید: روش ترمیم صفحه کابینت

ترکیب کابینت سفید با رنگ‌های روشن

ترکیب کابینت سفید با رنگ‌های روشن

استفاده از کابینت‌هایی به رنگ روشن علاوه بر ایجاد آرامش در آشپزخانه، باعث بزرگ‌تر نشان داده شدن فضا می‌شود. در ادامه مقاله رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟ قصد داریم به ترکیب سفید با رنگ‌های روشن بپردازیم

کابینت سفید کرم

رنگ کرم از جمله رنگ‌هایی است که در طیف سفید قرار دارد و گرمای خاصی به محیط القا می‌کند. افرادی که دوست دارند از رنگ‌های روشن در آشپزخانه استفاده کنند می‌توانند برای کاهش خنثی بودن رنگ سفید، آن را با کرم ترکیب کنند. استفاده از رنگ کرم در کابینت‌های مدرن باعث افزایش جذابیت و زیبایی بیشتر فضا می‌گردد. اگر ابعاد آشپزخانه شما کوچک است و مایلید فضا را بزرگ‌تر نشان دهید از ترکیب این دو رنگ در کابینت‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم و سفید فضا را متعادل و آرام نشان می‌دهند برای ایجاد هیجان و انرژی در محیط حتماً کف‌پوش‌ها و دیوارها را به رنگ تیره انتخاب کنید.

کابینت سفید نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌ای از جمله رنگ‌های طیف قهوه‌ای روشن است و محیط را لاکچری و شیک نشان می‌دهد. نسکافه‌ای رنگی گرم و پرانرژی است و قرارگرفتن آن در کنار سفید، باعث ایجاد هارمونی و تعادل در محیط می‌گردد و فضای آشپزخانه را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. اگر آَشپزخانه بزرگی دارید حتماً از این رنگ برای کابینت‌های پایینی استفاده کنید حتی می‌توانید در کابینت‌های نئوکلاسیک، سنگ روی پیشخوان و یا جزیره را به رنگ نسکافه‌ای انتخاب نمایید. با این کار فضای آشپزخانه زیباتر به نظر می‌رسد و بیشتر جلب نظر می‌کند.

کابینت سفید طلایی

طلایی یکی از رنگ‌های لاکچری است که بیشتر در سبک کلاسیک بکار برده می‌شود. ترکیب طلایی و سفید در کابینت‌های مدرن، باعث ایجاد محیطی اشرافی و سلطنتی در آشپزخانه می‌شود. درصورتی‌که از رنگ طلایی در کابینت‌ها به طور هوشمندانه‌ای استفاده کنید ظاهر آشپزخانه چشمگیر و زیبا می‌گردد. اگر آشپزخانه شما کوچک است در استفاده از این رنگ زیاده‌روی نکنید و اولویت را به رنگ سفید بدهید تا محیط بسته و دلگیر نگردد. استفاده از دستگیره و یراق‌آلات طلایی در آشپزخانه، گزینه ایده‌آل و مناسبی برای افزایش جذابیت محیط می‌باشد.

همچنین بخوانید: بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

 جمع‌بندی

کابینت سفید بسیار زیبا و جذاب است؛ اما در بلندمدت، خسته‌کننده و تکراری می‌گردد. برای رفع این مشکل بهتر است در هنگام انتخاب کابینت، رنگ سفید را با رنگ‌های جذاب دیگری ست نمایید تا فضای آشپزخانه مدرن، زیبا و لاکچری به نظر برسد. در مقاله رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می‌شود؟ (کابینت سفید را با چه رنگی ست کنیم؟) سعی کردیم بهترین رنگ‌های مکمل با سفید را خدمتتان معرفی کنیم.

سوالات متداول 

علت ست‌کردن کابینت سفید با یک‌رنگ دیگر چیست؟

چون کابینت سفید به‌مرورزمان باعث ایجاد خستگی و یکنواختی در محیط می‌گردد.

رنگ کابینت سفید با چه رنگی‌های تیره‌ای ست می‌شود؟

رنگ کابینت سفید با رنگ‌های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای، خاکستری ست می‌شود و محیط را از یکنواختی خارج می‌کند.

کابینت رنگ سفید با چه رنگ‌های روشنی ست می‌شود؟

کابینت سفید با رنگ‌های روشنی مانند کرم، نسکافه‌ای، طوسی، طلایی و... ست می‌شود و محیط را گرم و صمیمی نشان می‌دهد.

درج نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
پرایمر پی وی سی (pvc)
چسب گرانول
چسب ممبران
روکش ممبران
نوار پی وی سی
بازگشت به بالا